Thursday, May 5, 2011

Asap o Asap !

A S A P ! ! !

Aku sudah bosan dengan asap! segala jenis asap!

contoh : asap rokok! asap motor! asap bakar2! Memang sangat tak suka! dan aku sangat yakin bahawa tiada seorang pun yang suka bau asap kan...? ( asap kentut??? )

Haishh... masa form 3, form 4, form 5, ' respiratory organ' aku sudah terseksa setiap kali berada di sekolah sebab  ASAP! Kononnya nak 'study' la, 'stay' kat sekolah sekejap ( walaupun sebenarnya nak siapkan kerja sekolah kat sekolah, nanti kat rumah boleh main DotA , tgk TV . . .ehehe )


Sekarang ni, kat kampung aku, kegiatan meng-ASAP! kian menjadi-jadi! Dulu biasa-biasa je, sekarang ni. . . .waaaaa!!! Bukannya alergik, tapi tak suka, dan sebenarnya, ada sumber yang mengatakan bahawa ASAP yang dibebaskan disebabkan pembakaran sampah-sampah dll lagi bahaya daripada ASAP rokok!!!!



Tapi, aku tengok orang yang bakar sampah tu, bakar sambil sengih-sengih lagi! Haihhhhh!!! Tak tau nk buat apa la ~ duk umah sajo la. .

2 comments:

Ratings and Recommendations by outbrain