Wednesday, April 20, 2011

Oh ! Bulan ~

Kalau lepas sibuk bekerja, sibuk 'study', sibuk dengan kerja rumah , atau sibuk dengan apa jua sekalipun, anda pasti akan tertekan kan? Stress . . .

Banyak cara yang orang buat, untuk hilangkan stress dorang. . . Aku nak kongsikan satu cara yang mungkin dapat membantu orang yang tertekan ni. . .

Lak! Satu cara je?

Bukannya apa, cara ni pelik sket kot. . . Caranya ialah dengan keluar ambil angin kat halaman rumah malam-malam, jalan-jalan sket, dan tengok ke langit, tengok bulan. . .

Lama-lama, anda akan bertukar menjadi 'Werewolf ' ! ! !



Beautifull !


Cara ni ialah daripada pengalaman aku sebenarnya. . . Masa aku nak buang sampah kat luar malam-malam, memang pasti aku akan rasa nyaman je. . .syookk je. . . ( biasanya agak lewat malam la , baru sunyi2 sket. . . sangat tenang  :)

Dengan angin yang nyaman dan sejuk, bulan mengambang dengan cantiknya, dengan awan-awannya yang gelap yang turut menjadi cerah sedikit kerna cahaya si bulan ( sebenarnya cahaya Matahari la ). . .Fuhh! Aku rasa sangat seronok dan sangat menyenangkan. . .

Mungkin masa bulan mengambang lah, malam yang paling best nak tengok ke langit. . .sebab ia SANGAT CANTIK !

Oh bulan, kau sememangnya sangat2 cantik ! ! Subhanallah  !

No comments:

Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain